top of page

REKLAMAČNÝ PORIADOK Rafting Oravec Červený Kláštor Predávajúci: Mgr. Marcel Oravec Červený Kláštor 55 059 06 Červený Kláštor IČO: 52 406 644 1. Rozsah uplatnenia 1.1.Týmto reklamačným poriadkom sa upravuje reklamačné konanie medzi Mgr. Marcelom Oravcom, Požičovňa raftov, ktorý môže byť zastúpený zmluvnými predajcami spoločnosti ( ďalej len,, dodávateľ"), a konečným zákazníkom ( ďalej len ,,zákazník*). Reklamačný poriadok upravuje reklamačné konanie v súlade s $ 18 ods. 1 zákona č. 250/2007 o ochrane spotrebiteľa, Občianskym zákonníkom č. 401/1964 Zb. , Obchodným zákonníkom - Zákon č. 513/1991 Zb.z. (všetky menované zákony v znení neskorších právnych predpisov), ako aj ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky. Reklamácie sa vybavujú počas otváracej doby v tej prevádzke, kde bola služba poskytnutá. Reklamácie ďalej vybavuje na tel. čísle 00421/910 219 862 1.2 Reklamačný poriadok sa vzťahuje na všetky služby dodávateľa poskytované zákazníkom 2. Doklad o poskytnutí služby 2.1 Dodávateľ je povinný vydať zákazníkovi doklad o poskytnutí služby, v ktorom je uvedené: a) obchodné meno, identifikačné číslo a sídlo dodávateľa, b) adresa prevádzky. c) dátum dodania služby. d) identifikácia služby, e) cena služby a celková cena, ktorú zákazník zaplatil. 2.2 Pri predaji služby s následnou dodávkou musí doklad obsahovať miesto určenia, dátum a čas dodávky 3. Reklamačný proces 3.1 Dodávateľ je povinný zákazníka riadne informovať o podmienkach a spôsobe reklamácie vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť. 3.2 Dodávateľ je povinný prijať reklamáciu v prevádzke požičovne s ohľadom na poskytované služby a zmluvné podmienky (sú súčasťou každej Zmluvy o pôžičke alebo sú uverejnené na web stránke dodávateľa). Každý zákazník by sa mal oboznámiť s konkrétnymi zmluvnými podmienkami najneskôr pri podpise Zmluvy o pôžičke, aby sa predišlo prípadným nedorozumeniam. 3.3 Dodávateľ alebo ním poverený zamestnanec prípadne iná na to určená osoba je povinná vybaviť reklamáciu ihneď, V prípade, že to ihneď nie je možné vzhľadom na zložitosť reklamácie maximálne do 30 dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie nedostatku pri poskytnutí služby Po uplynutí maximálnej lehoty na vybavenie reklamácie má dodávateľ rovnaké práva, akoby išlo nedostatok, ktorý nemožno odstrániť. O 3.4 Dodávateľ je povinný pri uplatnení reklamácie vydať zákazníkovi potvrdenie prijatí reklamácie.. 3.5 Dodávateľ je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie. 3.6 Dodávateľ je povinný viest evidenciu o reklamácii a predložiť ju na požiadanie orgánu dozoru. Evidencia o reklamácii musí obsahovať údaje o dátume uplatnenia reklamácie. dátume a spôsobe vybavenia reklamácie. 4. Uplatnenie reklamácie Práva zákazníka zo zodpovednosti za nedostatky pri poskytnutí služby dodávateľom sa môžu uplatniť len počas doby poskytnutia služby (prenájmu vozidla) , najneskôr však do troch pracovných dní po poskytnutí služby (uplynutí doby prenájmu) 5. Postup pri vybavovaní reklamácie 5.1 Zákazník je povinný pri uplatňovaní reklamácie predložiť tieto doklady: - doklad o poskytnutí služby (zmluvu o pôžičke, - písomné uvedenie všetkých nedostatkov, - návrh na riešenie reklamácie, - návrh na náhradu škody. 5.2 Dodávateľ vydá spotrebiteľovi doklad o uplatnení reklamácie. Doklad musí obsahovať: - dátum uplatnenia reklamácie, - reklamované nedostatky, - návrh na riešenie reklamácie z0 strany zákazníka. Tieto údaje môžu byť uvedené na písomnej reklamácii od zákazníka 5.3 Reklamáciu je možné uplatniť vždy, keď' nenadobudla dodaná služba svoju podstatu (nebola zrealizovaná pôžička raftu a prísl.), respektíve sa počas dodania služby (realizácie pôžičky) objavili nedostatky 6. Spôsob rozhodovania o reklamácii. Na základe kvalifikovaného posúdenia nedostatku rozhodne poverený zamestnanec dodávateľa o spôsobe riešenia reklamácie. 7. Vybavenie reklamácie 7.1 Doba na vybavenie reklamácie môže trvať max. 30 dní, pokiaľ sú splnené všetky podmienky vyplývajúce z tohto reklamačného poriadku. 7.2 Neúplnú alebo zle uplatnenú reklamáciu je dodávateľ' oprávnený odmietnuť a vrátiť zákazníkovi k doplneniu podľa normy STN ISO 10002. Odmietnutím nie je dotknutá lehota pre vybavovanie reklamácie. Do opätovného uplatnenia reklamácie sa prerušuje lehota pre jej vybavenie. 7.3 Reklamácia môže byť riešená: zľavou z ceny služby, vrátením peňazí alebo zamietnutím zo strany Dodávateľa. Reklamácie služieb u zmluvných predajcov dodávateľa sa môžu uplatniť podľa $ 436 a násl. ustanovení Obchodného zákonníka 7.4 Ak zákazníkom uplatnená reklamácia nespĺňa podmienky reklamačného konania, bude reklamácia zo strany dodávateľa vybavená v súlade s týmto reklamačným poriadkom a príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi tak, aby jeho zákonné práva neboli dotknuté. 7.5 Reklamácia nebude uznaná v prípade, že dodávateľ hodnoverne dokáže, že reklamovaný nedostatok nie je nim zavinený a dodávateľ mu nedokázal nijako predísť vzhľadom na to, že nedostatok spôsobila iná nepredvídateľná skutočnosť 7.6 Pri neoprávnenej reklamácii môžu byť voči zákazníkovi uplatnené náklady spojené s riešením reklamácie 8. Zaplatenie tovaru a vrátenie peňažných prostriedkov 8.1 Po zaplatení tovaru a následné reklamovanie musí zákazník, objednávateľ, po uhradení bankovým prevodom alebo hotovosťou nahlásiť zrušenie zaplatenej rezervácie minimálne 48h vopred pred splavom. Ak tak nevykoná operáciu v danej lehote, tak všetky prostriedky prepadajú v prospech požičovne rafting Oravec, resp. po dohode s majiteľom prevádzky rafting Oravec (Mgr. Marcel Oravec) je možnosť vrátenia peňažných prostriedkov na účet zákazníka max. do výšky 40 % z celkovej zaplatenej sumy za rezerváciu služby požičovne dodávateľa rafting Oravec . Mgr. Marcel Oravec

bottom of page